Looks

Layering clothes

Buna, tuturor! 😚  Anul acesta a fost in voga conceptul de layering. Pentru cele dintre voi care nu sunt familiarizate cu acest termen, trebuie sa stiti ca ideea de baza este combinarea hainelor pe mai multe straturi (engleza: layers, makes sense, huh?) astfel incat sa obtineti un outfit interesant. Am tot vazut conceptul asta incepand cu primavara acestui an, iar motivul pentru care abia acum scriu acest articol este ca nu am avut parte de temperaturiile necesare ideilor mele. Ar fi fost inumana aplicarea layering-ului pe timp de vara. Seen that, hate that.

Asa ca, avand in vedere ca azi temperaturile au oscilat intre 3 si 6 grade in minunatul Brasov, am zis ca e timpul pentru a-mi pune in practica treburile care m-au bantuit prin caput de cateva luni incoace. dsc02285

Cum mi-am conceput tinuta? Am purtat o bluzita alba din bumbac, cu maneca lunga (care bineinteles ca nu se vede in fotografii), peste am adaugat un sacou negru de la Stradivarius (ce este ceva mai stramt pe maini decat celelalte din garderoba), iar deasupra am ales vesta mea din blana artificiala. Desigur ca puteam opta si pentru alte articole vestimentare. Spre exemplu, sa fi inlocuit sacoul cu o jacheta de piele. Ar fi aratat BETON. Ideea e in felul urmator: nu exista o metoda gresita de a avea un outfit bazat pe layering, asa cum nu exista nici una ideala. Creativatatea conteaza.
Cat timp alegeam pozele pentru aceasta postare, mi-am dat seama cat de crispata aratam in 90% dintre ele. Asa ca bucurati-va de celelalte 10%.

dsc02301

dsc02288

dsc02283

dsc02279

dsc02277

dsc02268

dsc02272

dsc02282

dsc02286

2 gânduri despre „Layering clothes

Lasă un răspuns

