Looks

Mr. Fendi

Buna, tuturor! 😚  Cu cat e mai frig afara, cu atat tinutele mele se diversifica, iar acest lucru ma bucura extreeeem de tare, tinand cont ca vara traiesc in 3 tricouri, 3 jeansi si 3 perechi de Converse.

V-am spus de n ori cat imi place sa cutreier in lung si-n lat magazinele tip second hand. Imi place sa gasesc articole vestimentare unice, pe care, cu siguranta, nu le voi revedea pe strada la alte persoane. Plus, ai foarte mari sanse sa gasesti haine de designer, cum e si cazul paltonului purtat in tinuta de azi. Am scotocit la viata mea (feeling old) sute, mii de teancuri de haine, insa cel mult gaseam ceva Zara. In urma cu vreo 2 luni, ma aflam la un thrift shop, cum zice si Macklemore, si tot cautam o jacheta. Cand, ce sa vezi? O tanti de pe partea opusa a tras de sub mormanul de haine minunatia bej din fotografii. Mi-a placut mult faptul ca este pana la genunchi, fiindca, avand 1.76, cu greu imi gasesc paltoane/ jachete lungi. Pret? 5 leuti. Cand il inspectam daca avea vreun defect, am ramas socata. Mai-mai sa cad lata acolo. Eticheta spunea…FENDI. Da, ati citit bine. FENDI. M-am uitat peste tot, pana si la buzunare. Am verificat daca avea toti nasturii, eventuale pete, etc. Singurul „defect” era disparitia misterioasa unei glugi, pe care, fie vorba intre noi, oricum nu as fi folosit-o in vreun fel. TraiasCA CAciula. In continuare, ma consider foarte norocoasa pentru aceasta descoperire chilipiricioasa. 5 LEI. 5 LEI. 5 LEI!

dsc02317

dsc02341

Ce am vrut sa zic e ca am fost foarte nerabdatoare sa o port. Si am imbracat-o in mai multe combinatii, insa astazi v-o arat pe favorita mea. Tinand cont ca mr. Fendi al meu este bej, culoare care nu prea ma prinde in mod normal, am zis sa pun pe mine cat mai multa culoare. Si-am ales rosu. Am avut pe mine o camasa din catifea rosie ciordita de la maica-mea din dulap, o fusta neagra tip clos pe care o adoooor inca de cand am cumparat-o si o pereche de botine negre din piele intoarsa. Ca accesorii, am optat pentru un choker de la Pimkie si o geanta office de la Avon pe care am personalizat-o adaugandu-i la toarta o mini-esarfa din matase. In lipsa esarfelor Escada, improvizam, nu? 🙂

dsc02308

DSC02311.jpg

dsc02314_fotor

dsc02326

dsc02328

dsc02312

dsc02336

dsc02337

Lasă un răspuns

