Beauty

Review: Avon True Colour Perfectly Matte Lipstick

Buna, tuturor! 😚 Revin astazi cu un nou review dedicat unor produse de care m-am indragostit si, fara de care, machiajul meu zilnic nu ar fi complet. Dupa cum puteti observa inca din titlu, este vorba despre rujurile mate de la Avon.

dsc02356

Le-am descoperit in primavara, daca imi amintesc bine, primind o mostra in nuanta Ravishing Rose. Am fost de-a dreptul incantata de cum imi venea pe buze, in asa fel incat il purtam cand aveam nevoie de un boost de incredere in mine. Mai avand doar putina cantitate din versiunea mica, imi faceam deja planuri pentru achizitionarea rujului in marime normala. Zis si facut. Este mat, foarte pigmentat si opac si persista mult. As zice cam 6 ore, timp in care am mancat, am baut, am pupat. Ah-mazing.

dsc02360

dsc02362

Bineinteles ca nu m-am multumit cu o singura nuanta din gama aceasta, asa ca mi-am achizitionat si rujul Peach Flatters. Asta m-a dezamagit un pic. Spre deosebire de Ravishing Rose, daca doresc sa-l retusez, trebuie neaparat sa dau jos rujul ramas pe buze inainte de a-l reaplica, deoarece face frecatei inestetici, ceea ce pe mine ma scoate din minti. In rest, toate bune si frumoase: rezistent, opac si foarte piersiciu. 😂  Spun asta pentru ca oscilam in a-l cumpara pe el sau pe Pure Pink. L-am ales pe Peach Flatters totusi, caci am avut impresia ca celalalt avea un pigment mov, ceea ce nu-mi placea. In orice caz, nu regret decizia. Este un ruj foarte settled, il pot purta linistita la scoala.

dsc02359

dsc02361

Concluzionand, imi plac mult rujurile mate de la Avon. Simt ca le ofera buzelor mele tot ceea ce au ele nevoie. Ca un plus, raportul calitate e pret este foarte tentant, motiv pentru care abia astept sa mai cumpar si alte nuante din gama asta.

2 gânduri despre „Review: Avon True Colour Perfectly Matte Lipstick

Lasă un răspuns

